Diskuze, otázky a odpovědi pro podnikání, živnosti, daně, pojištění, účetnictví, práci na Dohody
Nejste přihlášen(a)
Dobrý den,
jsme s.r.o., plátci DPH. Firma nemá žádného zaměstnance, je zde pouze jednatel, který je na fin.úřadě veden jako osoba bez příjmů, tedy nedostává žádný plat, žádnou jednatelskou odměnu.
Firma se zabývá hlavně zprostředkovatelskou činností, zprostředkováním různých obchodů, prodejů apod. Co si prosím můžeme dát do výdajů? Můžeme si dát do výdajů např. stravu, kancelářské potřeby apod.? Jak se to řeší, když se strava nakoupí např. v klasickém supermarketu, kde nemáte na účtence, kdo to nakoupil? Co vše si můžeme dát do nákladů?
Děkujeme za rady.
Offline
Dobrý den.
Kancelářské potřeby ano, ale stravu????
Pročtěte si §24 Zákona o daních z příjmů.
Offline
Ano, myslel jsem si, že strava nejspíše nepůjde, ale raději se zeptám. Šlo mi např. o kafe, vodu do kanceláře apod.
Offline