Diskusní fórum Jak podnikat

Diskuze, otázky a odpovědi pro podnikání, živnosti, daně, pojištění, účetnictví, práci na Dohody

Nejste přihlášen(a)

Oznámení

Administrátorka diskusního fóra ani jeho moderátorka a členové se nehlásí jako příslušníci určitého stavu nebo povolání k odbornému výkonu, ani jinak nevystupují jako odborníci v tématech, která jsou předmětem diskuse. - Vše přehledně také na Jakpodnikat.cz



#1 2012-08-02 18:53:13

michal.kolesa
Člen/ka

Reklamace zboží co není ve stálém sortimentu

Jak je to s reklamací, nějakého spotřebitelského zboží jak to diskonty typu Lidl, Penny, nazávají co není ve stálém sortimentu, jako třeba vrtačky.

Když si koupím v prodejně typu lidl, penny vrtačku a ona se mi rozbije, tak můžu uplatnit reklamaci podle zákona, ale co s tím třeba lidl, penny, norma, určitě nemá s žádným servisem smlouvu. ´

A prodavačka na pokladním páse ji bude asi těžko rozebírat a zjišťovat, zda je například. hřídel v ose, když řeknu, že mi vrtačka láme vrtáky (vrták se zlomí, když je např. nesouměrně naostřen - jsou různé "boční" síly, nebo vrtačká hází - existuje čelní a obvodové házení a vrtá není zatěžován poue v ose, a nebo poslední důvod, větší přítlačná síla na vrták než je kritická síla vzpěru).

Jak řeší tyto řetězce reklamace ? To vyměňují kus za kus, pokud jej ještě mají nebo vrátí peníze a omluví se a nebo mi to prodavačka na pokladním páse opraví ?

Offline

 

Zápatí

Powered by PunBB | CZ a SK
© Copyright 2002–2008 PunBB