Diskuze, otázky a odpovědi pro podnikání, živnosti, daně, pojištění, účetnictví, práci na Dohody
Nejste přihlášen(a)
Dobrý den,
nedávno jsem si pořídil živ.list na tvorbu webových stránek. Rád bych faktury posílal přes internet, e-mailem, ale pokud jsem si to správně zjistil, tak musím mít tzv. "elektronický podpis". Co to prosím všechno obnáší a je vážně potřeba? Děkuji
Offline
Na pouhé posílání faktury emailem nepotřebujete elektronický podpis (ZAREP).
Nicméně ZAREP např. nově vyžaduje MS Praha při ukládání účetních závěrek, ale to asi nebude Váš případ.
Pokud budete chtít ZAREP, tak existují asi 3 certifikační autority, které ho za poplatek (asi 300-700 Kč/ročně - aktuální ceny neznám) vystaví. Zeptejte se kamaráda google. :-))
Hezký den!
Offline
Pokud byste si chtěl vyřídit elektronický podpis, tak ho můžete získat od České pošty za 190,- Kč. Pospěšte si, od příštího roku zdraží, tuším na dvojnásobek. Potřebné informace pro získání certifikátu najdete zde: http://www.postsignum.cz/podnikatele_osvc.html
Jestli ale používáte jiný prohlížeč než IE a nejste zrovna ajťák, tak budete mít potíže, raději si sežeňte na instalaci podpisu odborníka.
Offline
to Pele: Tam to stojí 1 190 Kč. Lepší je za 190 (PostSignum).
Offline