Diskusní fórum Jak podnikat

Diskuze, otázky a odpovědi pro podnikání, živnosti, daně, pojištění, účetnictví, práci na Dohody

Nejste přihlášen(a)

Oznámení

Administrátorka diskusního fóra ani jeho moderátorka a členové se nehlásí jako příslušníci určitého stavu nebo povolání k odbornému výkonu, ani jinak nevystupují jako odborníci v tématech, která jsou předmětem diskuse. - Vše přehledně také na Jakpodnikat.cz



#1 2013-04-10 10:21:25

KOsa10
Člen/ka

Co můžeme dát do výdajů

Dobrý den,

jsme s.r.o., plátci DPH. Firma nemá žádného zaměstnance, je zde pouze jednatel, který je na fin.úřadě veden jako osoba bez příjmů, tedy nedostává žádný plat, žádnou jednatelskou odměnu.

Firma se zabývá hlavně zprostředkovatelskou činností, zprostředkováním různých obchodů, prodejů apod. Co si prosím můžeme dát do výdajů? Můžeme si dát do výdajů např. stravu, kancelářské potřeby apod.? Jak se to řeší, když se strava nakoupí např. v klasickém supermarketu, kde nemáte na účtence, kdo to nakoupil? Co vše si můžeme dát do nákladů?

Děkujeme za rady.

Offline

 

#2 2013-04-10 11:23:26

Marie66
Člen/ka

Re: Co můžeme dát do výdajů

Dobrý den.
Kancelářské potřeby ano, ale stravu????
Pročtěte si §24 Zákona o daních z příjmů.

Offline

 

#3 2013-04-10 11:27:33

KOsa10
Člen/ka

Re: Co můžeme dát do výdajů

Ano, myslel jsem si, že strava nejspíše nepůjde, ale raději se zeptám. Šlo mi např. o kafe, vodu do kanceláře apod.

Offline

 

Zápatí

Powered by PunBB | CZ a SK
© Copyright 2002–2008 PunBB