Diskusní fórum Jak podnikat

Diskuze, otázky a odpovědi pro podnikání, živnosti, daně, pojištění, účetnictví, práci na Dohody

Nejste přihlášen(a)

Oznámení

Administrátorka diskusního fóra ani jeho moderátorka a členové se nehlásí jako příslušníci určitého stavu nebo povolání k odbornému výkonu, ani jinak nevystupují jako odborníci v tématech, která jsou předmětem diskuse. - Vše přehledně také na Jakpodnikat.cz



#1 2010-12-08 20:30:47

Monda123
Člen/ka

Zaměstnanci a konec roku

Dobrý den, ráda bych se zeptala, co je vše potřeba odvést a přiznat za zaměstnance ke konci roku 2010. Jsem osvč a mám dva zaměstnance. Moc děkuji za odpověd. M.

Offline

 

#2 2010-12-08 23:53:02

Zdena
Moderátorka

Re: Zaměstnanci a konec roku

Nic:-) Zálohy na daň, srážkovou daň a pojistné odvádíte měsíčně, zákonné pojištění odpovědnosti zaměstnavatele čtvrtletně.
Po skončení roku se posílá na FÚ vyúčtování zálohové daně (růžový formulář, do konce února, elektronické podání do 20. března), případně i srážkové daně (žlutý formulář, do konce dubna).
Pokud vás o to zaměstnanec do 15.2.2011 požádá, tak mu provedete roční zúčtování daně za předpokladu, že zaměstnanec nemusí z nějakého důvodu podat daňové přiznání sám.

Offline

 

Zápatí

Powered by PunBB | CZ a SK
© Copyright 2002–2008 PunBB