Diskusní fórum Jak podnikat

Diskuze, otázky a odpovědi pro podnikání, živnosti, daně, pojištění, účetnictví, práci na Dohody

Nejste přihlášen(a)

Oznámení

Administrátorka diskusního fóra ani jeho moderátorka a členové se nehlásí jako příslušníci určitého stavu nebo povolání k odbornému výkonu, ani jinak nevystupují jako odborníci v tématech, která jsou předmětem diskuse. - Vše přehledně také na Jakpodnikat.cz



#1 2008-03-26 20:08:03

Jana
Host

doklady

Dobrý den, jsem OSVČ, nákup a prodej zboží. Chtěla bych se zeptat, při vedení danové evidence musím na každý výdajový paragon vystavovat výdajový doklad nebo můžu ke konci zdanovacího období paragony rozdělit a doklad vystavit třeba na 5 paragonů s čistícími prostředky? Nejsem plátce DPH. Děkuji mnohokrát za odpověd.

 

#2 2008-03-27 22:11:42

Zdena
Moderátorka

Re: doklady

Při vedení  daňové evidence nemusíte vystavovat žádné výdajové pokladní doklady, dokonce ani nemusíte vést pokladnu. Paragon si můžete očíslovat a zapsat jako výdaj na podnikání, nebo můžete za určité období, které si zvolíte (třeba i jednou za rok) vystavit souhrnný doklad na výdaje stejného druhu (například čistící prostředky, pohonné hmoty, kancelářské potřeby ....). Daňová evidence nemá pevná pravidla pro způsob evidování, důležité je správné stanovení základu daně.

Offline

 

Zápatí

Powered by PunBB | CZ a SK
© Copyright 2002–2008 PunBB