Diskuze, otázky a odpovědi pro podnikání, živnosti, daně, pojištění, účetnictví, práci na Dohody
Nejste přihlášen(a)
Dobrý den mám prosbu potřeboval bych poradit .
Otevírám malou prodejnu s potravinami a smíšením zbožím a potřeboval bych ujasnit několik věcí.
Vím že tady už o skladových zásobách bylo psáno hodně ale jednalo se hlavně o e shop.
1, Stačí jednou za rok inventura nebo musím vést denní přehled o skladových zásobách.
Jelikos máme klasickou kasu tak si to nedovedu představit jak bych tu evidenci dělal.
2, Když zakoupím software např. poh.... jsem schopný si účetnictví dělat sám a nebo to mám nechat raději na účetní.
děkuji za informace
Offline
Mužete mě alespon pomoct kam se mam obrátit abych zjistil to co potřebuji a vyhnul se tak problemum
Offline
1) Inventarizace zákon o účetnitví jetli se nepletu §29 a 30. Stačí invetura 1x za rok na přelomu účetního období.
2) Pokud budete účtovat klasiku nákup, prodej, spotebu, tak to klidně zvládnete sám, pokud tedy znáte základy účetnitví.
Konec konců účetní programy mají většinou start verzi s omezeným počtem zápisů zdarma, tak si to vyzkoušejte a uvidíte jestli si pak koupíte plnou verzi, nebo se v tom budete topit a seženete si účetního.
Offline