Diskuze, otázky a odpovědi pro podnikání, živnosti, daně, pojištění, účetnictví, práci na Dohody
Nejste přihlášen(a)
Zdravíčko,
nikde nemůžu najít, jak se řeší zaúčtování platby při placení dodavateli do ciziny... Vetšinou regulérní doklad (razítko, podpis atd) nevystavují, tím pádem nevím, jak tedy pak nákup zahrnout bez dokladu zaúčtovat jako náklad... Jak si tedy s tím poradit? Přes výpis paypalu? nebo stačí výpis z banky?
Děkuji za odpověď, už fakt nevím kde se to dozvědět...
Offline
Někteří dodavatelé na požádání fakturu vystaví. Pokud ne, tak si vytisknu objednávku. Pojem faktura není v českém právu definován, pokud tedy objednávka obsahuje údaje o obsahu a účastnících obchodního vztahu, pak dle mého názoru může směle nahradit fakturu. Razítko dodavatele, ani jeho podpis nejsou povinnými náležitostmi účetního či daňového dokladu.
Offline
supr, tím pádem je to vyřešené, děkuji mockrát :)
Offline