Diskuze, otázky a odpovědi pro podnikání, živnosti, daně, pojištění, účetnictví, práci na Dohody
Nejste přihlášen(a)
Dobrý den, poprvé vyplňuji KH. Celkem vše chápu. Jen se chci ujistit, jedná se o slovíčkaření. Mám faktury za nákupy (výdaje) celkem za 36 000 Kč. Jedna faktura je za 16 000 Kč - tu napíši do B2 a ostatní faktury drobné částky celkem za 20 000 Kč napíši celkem v částce 20 000 Kč do B3. Není to celkem do 10 000 Kč, jednotlivé faktury jsou do 10 000 Kč a celkem je to víc než 10 000 Kč. Chápu to správně?
Děkuji moc
Eva
Offline
Ano, chápete to správně. Pokud jsou jednotlivé doklady do 10 tis. Kč, tak je uvádíte souhrnně do oddílu B.3. V oddílu B.3. může být souhrnně třeba 1 mil. Kč, alespoň zatím:-)
Offline
Ještě odkaz na podrobnosti B3 a B2 v kontrolním hlášení http://jakpodnikat.cz/formular-kontrolni-hlaseni.php
Offline