Diskuze, otázky a odpovědi pro podnikání, živnosti, daně, pojištění, účetnictví, práci na Dohody
Nejste přihlášen(a)
Dobrý den, prosím o radu
Podnikatel koupil v roce 2007 dům k podnikání, měl zde vlastní prodejnu. Platil úvěr a letos se rozhodl vše prodat. Ukončit podnikání.
Podnikatel je plátce DPH. Tak a teď je tu plno nevyřešených věcí:
1/ kam se napíše příjem v DP z prodeje domu - všechny peníze přijal právník, který část peněz poslal na daň z prodeje, dále
zaplatil provizi zprostředkovatelské firmě na prodej domu, část se poslala na celou splátku z úvěru a zbytek přišel
majiteli na účet
2/ dále uplaťnoval odpisy z domu, kam teď s tím co není ještě odepsáno, jak to daňově vyřešit
3/ teď se má udělat výprodej zboží, ale není schopen mi doložit zboží, které zbylo a prodá se s 50 % slevou
co když přijde kontrola z finančáku - co mohou chtít vidět
4/ nikdy jsem zatím neukončovala nikomu firmu, tak ani nevím co ještě mám všechno dodělat
Děkuji všem za rady a Vaše zkušenosti.
Offline