Diskusní fórum Jak podnikat

Diskuze, otázky a odpovědi pro podnikání, živnosti, daně, pojištění, účetnictví, práci na Dohody

Nejste přihlášen(a)

Oznámení

Administrátorka diskusního fóra ani jeho moderátorka a členové se nehlásí jako příslušníci určitého stavu nebo povolání k odbornému výkonu, ani jinak nevystupují jako odborníci v tématech, která jsou předmětem diskuse. - Vše přehledně také na Jakpodnikat.cz



  • Index
  •  » Doklady
  •  » Nutnost vystavení faktury po ukončení živnosti

#1 2014-08-24 10:43:44

xoxoxo
Člen/ka

Nutnost vystavení faktury po ukončení živnosti

Dobrý den,
k 09 - 2013 jsem ukončila živnost. V té době jsem pro proclívání zboží využívala služeb agentury. Nyní byly provedena zpětná kontrola celním úřadem a zjistilo se, že to bylo proclíváno špatně. Uhradila jsem tedy rozdíl ve cle, ale pokuta, která vznikla na základě špatného proclení, je na zodpovědnost té celní agentury.

Ta po mě ale chce, abych jim vystavila fakturu já až pokuta přijde, oni mi pošlou peníze a já pokutu uhradím. Je to vůbec možné, když už mám živnost přerušenou? Musela bych v tom případě podávat opravné daňové přiznání?

Máte nápad jak toto nejlépe vyřešit?

Budu vám moc vděčná!

Děkuji,
Tereza

Offline

 

#2 2014-08-24 23:45:48

Zdena
Moderátorka

Re: Nutnost vystavení faktury po ukončení živnosti

Vystavila bych celní agentuře fakturu, tu může vystavit kdokoliv, i nepodnikatel, a dál bych to neřešila.
Nemusíte podávat dodatečné daňové přiznání, neboť daňová povinnost za rok 2013 se nezměnila.
V dodatečném přiznání byste vykázala v tabulce E závazek vůči celnímu úřadu (který by byl při úhradě daňovým výdajem) a pohledávku vůči celní agentuře ve stejné výši (která by byla při úhradě daňovým příjmem), výsledný dopad na daň z příjmů by byl nulový.

Offline

 
  • Index
  •  » Doklady
  •  » Nutnost vystavení faktury po ukončení živnosti

Zápatí

Powered by PunBB | CZ a SK
© Copyright 2002–2008 PunBB