Diskusní fórum Jak podnikat

Diskuze, otázky a odpovědi pro podnikání, živnosti, daně, pojištění, účetnictví, práci na Dohody

Nejste přihlášen(a)

Oznámení

Administrátorka diskusního fóra ani jeho moderátorka a členové se nehlásí jako příslušníci určitého stavu nebo povolání k odbornému výkonu, ani jinak nevystupují jako odborníci v tématech, která jsou předmětem diskuse. - Vše přehledně také na Jakpodnikat.cz



#1 2012-02-08 08:59:33

seis
Člen/ka

Vystavení faktury

Vlastním ŽL cca 1 rok, neplátce DPH, od 1.2.2012 jsem si rozšířil živnost o další činnost (služby v oblasti administrativní správy...). Tyto služby jsem poskytoval už v lednu. Mohu nyní vystavit fakturu (např. s dnešním datem) a uvést na fakturu text "...administrativní činnost v období 15 - 31.1.2011?" Obávám se, aby mi pak nedělali problémy při případné kontrole. Předem díky za odpověď.

Offline

 

Zápatí

Powered by PunBB | CZ a SK
© Copyright 2002–2008 PunBB