Diskusní fórum Jak podnikat

Diskuze, otázky a odpovědi pro podnikání, živnosti, daně, pojištění, účetnictví, práci na Dohody

Nejste přihlášen(a)

Oznámení

Administrátorka diskusního fóra ani jeho moderátorka a členové se nehlásí jako příslušníci určitého stavu nebo povolání k odbornému výkonu, ani jinak nevystupují jako odborníci v tématech, která jsou předmětem diskuse. - Vše přehledně také na Jakpodnikat.cz



#1 2007-11-28 21:20:37

tripleTTT
Člen/ka

Vystavení faktury v době pracovní neschopnosti

Ahoj, mel bych dotaz.

Mohu v dobe pracovni neschopnosti vystavit fakturu, za praci, ktera je jiz hotova (drive pred onemocnenim)?

Jde mi o tohle. Budu mit vetsi zakazku. Tu dokoncim. Nasledne mam vystavit fakturu. V teto dobe dlouhodobe onemocnim. Mohu vystavit tu fakturu v době nemocenské nebo musim az po skonceni nemocenske?

Diky za odpoved

Offline

 

#2 2007-12-08 14:43:13

Zdena
Moderátorka

Re: Vystavení faktury v době pracovní neschopnosti

Bude z faktury zřejmé, že práce byly provedeny v době před PN?
Nemocenské dávky pobíráte z nem. pojištění OSVČ?

Offline

 

#3 2007-12-12 11:32:15

tripleTTT
Člen/ka

Re: Vystavení faktury v době pracovní neschopnosti

Martina napsal(a):

Bude z faktury zřejmé, že práce byly provedeny v době před PN?
Nemocenské dávky pobíráte z nem. pojištění OSVČ?

Ano z faktury to bude zrejme. A davky pobiram, tak jak popisujete. Tak me jeste napadlo nestacilo by posunout datum zdanitelneho plneni dopredu?

Offline

 

#4 2007-12-12 22:32:52

Zdena
Moderátorka

Re: Vystavení faktury v době pracovní neschopnosti

U služeb je většinou zdanitelné plnění uskutečněno dnem jejího poskytnutí, nebo dnem vystavení daňového dokladu, podle toho, který z těchto dnů nastane dříve.
Takže jestli nemáte například uzavřenou smlouvu o dílo, ve které jsou sjednaná dílčí plnění, můžete fakturovat i dřív a tím posunete i datum zdanitelného plnění.

Offline

 

Zápatí

Powered by PunBB | CZ a SK
© Copyright 2002–2008 PunBB