Diskusní fórum Jak podnikat

Diskuze, otázky a odpovědi pro podnikání, živnosti, daně, pojištění, účetnictví, práci na Dohody

Nejste přihlášen(a)

Oznámení

Administrátorka diskusního fóra ani jeho moderátorka a členové se nehlásí jako příslušníci určitého stavu nebo povolání k odbornému výkonu, ani jinak nevystupují jako odborníci v tématech, která jsou předmětem diskuse. - Vše přehledně také na Jakpodnikat.cz



#1 2012-01-06 21:24:05

zurek
Člen/ka

v jaké formě archivovat doklady při odpočtu procentem?

Jde o daň z příjmu fyz. osob počítanou procentem při volné živnosti. Je třeba pro účely dokumentace archivovat k vydaným fakturám nebo paragonům také nějaké další náležitosti (něco jako přijmové doklady, jako když se vede peněžní deník a lepit to po řadě do nějakého sešitu)? Stačilo by prostě vytisknout všecky faktury na jednu hromadu, k tomu přidat všecky paragony (samozřejmě očíslované, aby se v tom dalo vyznat) a přiložit excelovou tabulku, kde ke každému dokladu bude řádek příjmu? nebo je třeba taky schraňovat výpisy z účtu z banky? Nebo ještě něco dalšího?

Offline

 

#2 2012-01-07 19:04:05

Zdena
Moderátorka

Re: v jaké formě archivovat doklady při odpočtu procentem?

Jestli máte hodně faktur, tak bych je ani netiskla, jen archivovala na CD nebo na flash disku. Vytiskla bych až v případě kontroly (což u paušalisty nepředpokládám), která by je vyžadovala. Jinak bych udělala excelovou tabulku, jak píšete. Pokud přijímáte platby na účet, tak zachovejte výpisy.

Offline

 

Zápatí

Powered by PunBB | CZ a SK
© Copyright 2002–2008 PunBB