Diskuze, otázky a odpovědi pro podnikání, živnosti, daně, pojištění, účetnictví, práci na Dohody
Nejste přihlášen(a)
Stránky: 1
Jde o daň z příjmu fyz. osob počítanou procentem při volné živnosti. Je třeba pro účely dokumentace archivovat k vydaným fakturám nebo paragonům také nějaké další náležitosti (něco jako přijmové doklady, jako když se vede peněžní deník a lepit to po řadě do nějakého sešitu)? Stačilo by prostě vytisknout všecky faktury na jednu hromadu, k tomu přidat všecky paragony (samozřejmě očíslované, aby se v tom dalo vyznat) a přiložit excelovou tabulku, kde ke každému dokladu bude řádek příjmu? nebo je třeba taky schraňovat výpisy z účtu z banky? Nebo ještě něco dalšího?
Offline
Jestli máte hodně faktur, tak bych je ani netiskla, jen archivovala na CD nebo na flash disku. Vytiskla bych až v případě kontroly (což u paušalisty nepředpokládám), která by je vyžadovala. Jinak bych udělala excelovou tabulku, jak píšete. Pokud přijímáte platby na účet, tak zachovejte výpisy.
Offline
Stránky: 1