Diskusní fórum Jak podnikat

Diskuze, otázky a odpovědi pro podnikání, živnosti, daně, pojištění, účetnictví, práci na Dohody

Nejste přihlášen(a)

Oznámení

Administrátorka diskusního fóra ani jeho moderátorka a členové se nehlásí jako příslušníci určitého stavu nebo povolání k odbornému výkonu, ani jinak nevystupují jako odborníci v tématech, která jsou předmětem diskuse. - Vše přehledně také na Jakpodnikat.cz



#1 2012-01-04 08:54:00

valka
Člen/ka

Vrácení zboží zákazníkem

Jsem OSVČ, plátce DPH a podnikám v oboru maloobchod a velkoobchod (prodej náhr. dílů a příslušenství na auta). Zákazník si objednal el. poštou zboží (nejedná se o E SHOP) a po jeho obdržení službou PPL ho chce bezdůvodně ve lhůtě 14 dnů vrátit včetně vrácení zaplacené částky. Musím zboží vzít zpět a vrátit peníze ? Děkuji.

Offline

 

#2 2012-01-04 08:59:29

JANAA
Člen/ka

Re: Vrácení zboží zákazníkem

Dobrý den, no řekla bych, že je tu směrodatné, co máte uvedeno v obchodních podmínkách, nebo v nějaké smlouvě....ale v rámci dobrého jména firmy bych asi zákazníkovi vyhověla, ač je to nepříjemné. Jana

Offline

 

#3 2012-07-11 11:17:05

danko
Člen/ka

Re: Vrácení zboží zákazníkem

Dobrý den, potřebovala bych poradit manžel má sro, objednal balíček zaplatili jsme hotově, ale poté jsme posílali vše zpět. Peníze nám zaslali na BU, jak to mám zaúčtovat? Děkuji za pomoc, pořád se tady s tím patlám a nevím jak do toho:-ú Zaúčtovala jsem normálně, do pokladny výdej 504,343/211 s plusem, pak to samé s mínusem a do banky jako příjem s poznámkou, že to je vrácené zboží bez vlivu na dph? mám to dobře? Díky Daniela

Offline

 

#4 2012-07-11 19:04:32

Marie66
Člen/ka

Re: Vrácení zboží zákazníkem

Já bych účtovala takto:
Výdej za balíček : Stejně jako Vy
Vrácení balíčku : Interním dokladem : 378/504,343
Příjem na Bú : 221/378

Offline

 

Zápatí

Powered by PunBB | CZ a SK
© Copyright 2002–2008 PunBB