Diskusní fórum Jak podnikat

Diskuze, otázky a odpovědi pro podnikání, živnosti, daně, pojištění, účetnictví, práci na Dohody

Nejste přihlášen(a)

Oznámení

Administrátorka diskusního fóra ani jeho moderátorka a členové se nehlásí jako příslušníci určitého stavu nebo povolání k odbornému výkonu, ani jinak nevystupují jako odborníci v tématech, která jsou předmětem diskuse. - Vše přehledně také na Jakpodnikat.cz



  • Index
  •  » Živnosti
  •  » Pronájem jednací místnosti - lze dát do nákladů ?

#1 2009-06-05 21:42:52

radek2
Člen/ka

Pronájem jednací místnosti - lze dát do nákladů ?

Dobrý den,

uvažuji o pronájmu jednací místnosti pro občasné nepravidelné pracovní schůzky se zákazníky. Je taková jednačka považována za provozovnu (musí být označena) ?  Dá se dát do nákladů ?

Děkuji za odpověď.

Radek

Offline

 

#2 2009-06-13 22:25:45

Zdena
Moderátorka

Re: Pronájem jednací místnosti - lze dát do nákladů ?

Jednací místnost není považována za provozovnu. Do nákladů můžete dát vše, co jste schopen obhájit jako výdaj na dosažení příjmů.

Offline

 
  • Index
  •  » Živnosti
  •  » Pronájem jednací místnosti - lze dát do nákladů ?

Zápatí

Powered by PunBB | CZ a SK
© Copyright 2002–2008 PunBB