Diskuze, otázky a odpovědi pro podnikání, živnosti, daně, pojištění, účetnictví, práci na Dohody
Nejste přihlášen(a)
Stránky: 1
Zdravím,
chtěl bych začít podnikat ale nevím si rady jak by se později dělaly daně.
Plán mám takový že bych nakupoval zboží v zahraničí (v číne nebo mimo EU nejsíš na eBay nebo podobných inzertních servrech) a prodával tady na ČR. Respektive bych zboží nejprve prodal a pak nechal poslat zákazníkovi na jeho adresu. Nicméně nevím co všechno je nutno zařídit jestli bych musel nějak doplácet CLO a DPH nebo je zboží osvobozeno (předem upozorňuji že by šlo o drobné předměty do hodnoty 22 EUR).
Ale hlavně jaké dokumenty dodat do svého účetnictví když z Číny většinou žádné faktury neposílají. Jestli stačí třeba výpis z paypal účtu s infem o platbě + výpis z banky v ČR a třeba povrzovací email z eBay kde je napsáno za jaké zboží se platilo a jaká byla cena.
Předem děkuji za odpovědi
Offline
Stránky: 1