Diskusní fórum Jak podnikat

Diskuze, otázky a odpovědi pro podnikání, živnosti, daně, pojištění, účetnictví, práci na Dohody

Nejste přihlášen(a)

Oznámení

Administrátorka diskusního fóra ani jeho moderátorka a členové se nehlásí jako příslušníci určitého stavu nebo povolání k odbornému výkonu, ani jinak nevystupují jako odborníci v tématech, která jsou předmětem diskuse. - Vše přehledně také na Jakpodnikat.cz



#1 2013-09-19 09:48:16

kacabajda
Člen/ka

opravy na pronajatém majetku

Dobrý den, mám klienta, FO, plátce DPH, který provádí opravy v pronajatém prostoru pro své podnikání. Jedná se o výměnu WC, obkladů, oprava štuků, vymalování...(tyto práce bych posoudila jako opravu a účtovala bych rovnou do výdajů s nárokem na odpočet DPH), ale pak tam dělá ještě snížení stropů formou SDK desek a jeden vchod zazdil a vyboural nový, kde je nový průchod mezi místnostmi...malinko změnil prostorové využití, bourání si dělal svépomocí, půjčil si na to bourací kladivo a pak tam měl firmu, která mu dělala štuky, omítky, začištění hran apod. Dotazy: 1.)Jak si uplatní výdaje na opravu v DE, můžu mu vše dát do výdajů a uplatnit bDPH?, 2.)firma plátce dph, která mu prováděla opravy a SDK, mu bude fakturovat v režimu PDP? 3.) vznikne tam nějaké technické zhodnocení? ...Účetní od pronajímatele si chce po provedení prací vypracovat znalecký odhad na rekonstrukci, s tím, že nájemci sníží nájemné např. na dobu jednoho roku, že nebude muset platit, nebo jen v malé výši. Jak toto promítnu do DE??? Budu teď dělat první DPH za srpen, tak abych vše uplatnila tak, jak mám. Děkuji za rychlou odpověď.

Offline

 

Zápatí

Powered by PunBB | CZ a SK
© Copyright 2002–2008 PunBB