Diskuze, otázky a odpovědi pro podnikání, živnosti, daně, pojištění, účetnictví, práci na Dohody
Nejste přihlášen(a)
Dobrý den,
včera jsem někde vyčetla, že v případě, že zaplatím koupené zboží na dobírku, tak nestačí mít jen přijatou fakturu na mé jméno (jsem živnostník - neplátce DPH), ale zároven je nutné si založit i lísteček od dodejce balíčku - jako důkaz o zaplacení. Je to opravdu nutné? Protože jinak mám docela problém... brala jsem za nutné mít faktury - většinou jsou i originál podepsané a na nich je napsáno - zaplaceno na dobírku a byly přiložené v balíčku se zbožím, ale lístečky jsem asi vyhodila.. Prosím o radu, co ted. Můžu si to napsat do nákladů?
Offline
A když už jsme u faktur, tak by mě i zajímalo, jestli nevadí, že u objednávek z e-shopu zákazníkům píši faktury - jak plátícím předem na účet, tak na dobírku a těm, kterým prodávám přímo, vystavuji jen paragon. Dělám to dobře? Je jedno, jaký doklad vystavím?
Offline