Diskusní fórum Jak podnikat

Diskuze, otázky a odpovědi pro podnikání, živnosti, daně, pojištění, účetnictví, práci na Dohody

Nejste přihlášen(a)

Oznámení

Administrátorka diskusního fóra ani jeho moderátorka a členové se nehlásí jako příslušníci určitého stavu nebo povolání k odbornému výkonu, ani jinak nevystupují jako odborníci v tématech, která jsou předmětem diskuse. - Vše přehledně také na Jakpodnikat.cz



#1 2012-08-02 18:55:33

michal.kolesa
Člen/ka

Popis závady do reklamačního protokolu natočený na DVD

Do reklamačního protokolu je nutné přesně popsat závadu, pro servis prodejce, jenže ne každý je tak "komunikativní", aby to dobře prodavačce co reklamační formulář sepisuje správně vysvětlil nebo prodavačka je méně chápavá a napíše to "moc obecně".

Co když třeba do prodejny přijedu s rudlem, na kterém budu mít pračku a prodavčce dám je DVD řeknu jí.

Na DVD máte videozáznam projevu závady.

Je tento způsob legální nebo na tuto "inovativnost" zákon nemyslí ?

Ono něco se projevuje jen "někdy" a na prodejně se to nemusí projevit a nebo to na prodejně nejde předvést, aby prodavačka to viděla v akci, zda je to normální a nebo je to závada.

Offline

 

Zápatí

Powered by PunBB | CZ a SK
© Copyright 2002–2008 PunBB