Diskuze, otázky a odpovědi pro podnikání, živnosti, daně, pojištění, účetnictví, práci na Dohody
Nejste přihlášen(a)
Dobrý den, mám následující problém. Fyzická osoba, provozující e-shop, vedoucí daňovou evidenci je nový plátce DPH. Před registrací k DPH prodala tato osoba zboží konečnému zákazníkovi, přes reklamační řízení byla se servisní organizací dohodnuta výměna zboží za nový výrobek (původní zboží bylo na reklamaci již 2x), toto se i stalo, ale zákazník se nakonec rozhodl pro odstoupení od smlouvy a tento zcela nový výrobek zaslat prodejci zpět. Otázka zní, jaký vystavit doklad, původní faktura byla od neplátce, tedy bez DPH a teď je podnikatel již plátce DPH, má se vystavit opravný daňový doklad s daní nebo pouze storno původního dokladu, kde není DPH ? Děkuji. Dana
Offline
Udělala bych dobropis k původnímu dokladu, tedy bez DPH.
Offline