Diskusní fórum Jak podnikat

Diskuze, otázky a odpovědi pro podnikání, živnosti, daně, pojištění, účetnictví, práci na Dohody

Nejste přihlášen(a)

Oznámení

Administrátorka diskusního fóra ani jeho moderátorka a členové se nehlásí jako příslušníci určitého stavu nebo povolání k odbornému výkonu, ani jinak nevystupují jako odborníci v tématech, která jsou předmětem diskuse. - Vše přehledně také na Jakpodnikat.cz



#1 2012-03-29 12:32:40

katy11
Člen/ka

Ukončení smlouvy o zpracování účetnictví

Dobrý den, potřebovala bych poradit. Podnikám jako fyzická osoba. Spolupracuji externě s firmou s.r.o. - zpracovávám jim účetnictví. V poslední době dochází k porušování podmínek smlouvy ze strany klienta - zamlčování informací, z čehož poté mohou vyplynout nesrovnalosti v zaúčtování dokladů. Rovněž i platební morálka klienta je velice špatná. Vzhledem k nesolidnímu jednání chci ukončit spolupráci s touto firmou. Jak bych měla postupovat při ukončování smlouvy a co vše firmě předat? Jde mi o to, aby nedošlo k dodatečným zásahům do účetnictví a následnému vymáhání škody po mně. Děkuji moc za Vaší odpověď

Offline

 

Zápatí

Powered by PunBB | CZ a SK
© Copyright 2002–2008 PunBB