Diskuze, otázky a odpovědi pro podnikání, živnosti, daně, pojištění, účetnictví, práci na Dohody
Nejste přihlášen(a)
Dobrý den, prosím o radu, plátce DPH prodává výrobky zákazníkům podnikatelům i soukromým osobám. Podnikatelům vystavuje faktury daňové doklady. Nepodnikatelům dává stvrzenky o převzetí peněz. Zákazník požaduje dodatečně zaslat k nákupu z roku 2014 daňový doklad, při objednávce neuvedl, že je se jedná o nákup pro firmu - obdržel jen stvrzenku. Dá se mu nějak vyhovět?
Offline
Dobrý den, máte-li kopii stvrzenky o úhradě, pošlete zákazníkovi kopii.
Offline
Stvrzenka mu nepomůže jde o nákup zboží nad 10.000,-- Kč - není daňovým dokladem , jen dokladem o převzetí hotovosti. Zákazník si chce uplatnit odpočet DPH, ale při nákupu nenahlásil, že se jedná o nákup pro firmu.
Offline