Diskusní fórum Jak podnikat

Diskuze, otázky a odpovědi pro podnikání, živnosti, daně, pojištění, účetnictví, práci na Dohody

Nejste přihlášen(a)

Oznámení

Administrátorka diskusního fóra ani jeho moderátorka a členové se nehlásí jako příslušníci určitého stavu nebo povolání k odbornému výkonu, ani jinak nevystupují jako odborníci v tématech, která jsou předmětem diskuse. - Vše přehledně také na Jakpodnikat.cz



#1 2010-09-29 10:13:35

katysmile
Člen/ka

Reklamační řád

Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, zda má zákazník právo na úhradu přepravného, když chyba byla na naší straně.
Dostal špatné zboží, které nám PPLkem poslal zpět k nám a chce náhradu za přepravu.

Děkuji za Vaši odpověď.

Offline

 

#2 2010-10-28 20:01:09

Pavell
Člen/ka

Re: Reklamační řád

Samozřejmě má zákazník právo na náhradu účelně vynaložených nákladů, které mu vznikly vinou dodavatele.

Hezký den!

Offline

 

Zápatí

Powered by PunBB | CZ a SK
© Copyright 2002–2008 PunBB