Diskusní fórum Jak podnikat

Diskuze, otázky a odpovědi pro podnikání, živnosti, daně, pojištění, účetnictví, práci na Dohody

Nejste přihlášen(a)

Oznámení

Administrátorka diskusního fóra ani jeho moderátorka a členové se nehlásí jako příslušníci určitého stavu nebo povolání k odbornému výkonu, ani jinak nevystupují jako odborníci v tématech, která jsou předmětem diskuse. - Vše přehledně také na Jakpodnikat.cz



  • Index
  •  » Doklady
  •  » faktury zaslané elektronickou poštou

#1 2008-04-22 10:25:42

JanaU
Host

faktury zaslané elektronickou poštou

Dobrý den chtěla jsem se zeptat, jsme plátci DPH mohu si do účetnictví dát fakturu zaslanou emailem a nečekat na originál. (faktura je naskenovaná včetně razítka a podpisu po vytištění vypadá jako fotokopie). děkuji za odpověď

 

#2 2008-04-22 18:47:55

Zdena
Moderátorka

Re: faktury zaslané elektronickou poštou

Z hlediska uplatnění DPH je důležité, aby faktura měla všechny náležitosti běžného daňového dokladu podle § 28 ZDPH. Dále je třeba, aby měla náležitosti z hlediska zákona o účetnictví. Podpis ani razítko dodavatele nejsou povinnými náležitostmi. Jediný rozdíl mezi fakturou, zaslanou mejlem,  kterou jste si vytiskla sama a tou, kterou by poslal dodavatel poštou, je v přeložení papíru:-)

Offline

 
  • Index
  •  » Doklady
  •  » faktury zaslané elektronickou poštou

Zápatí

Powered by PunBB | CZ a SK
© Copyright 2002–2008 PunBB