Diskusní fórum Jak podnikat

Diskuze, otázky a odpovědi pro podnikání, živnosti, daně, pojištění, účetnictví, práci na Dohody

Nejste přihlášen(a)

Oznámení

Administrátorka diskusního fóra ani jeho moderátorka a členové se nehlásí jako příslušníci určitého stavu nebo povolání k odbornému výkonu, ani jinak nevystupují jako odborníci v tématech, která jsou předmětem diskuse. - Vše přehledně také na Jakpodnikat.cz



#1 2009-11-19 14:56:01

martina10
Člen/ka

Daňová evidence a FVE

Dobrý den,

pracuji jako OSVČ na vedlejší poměr (jsem normálně zaměstnaná ve fabrice). Dosud vedu daň. evidenci. Na střechu našeho RD jsem si nechala naistalovat fotovoltaickou elektrárnu o výkonu 15kW. Dnes jsem někde zaregistrovala, že musím přejít do podvojného účetnictví? Můžete mi poradit zda skutečně musím platit ještě účetní aby mi vedla podvoné účetvictví, když budu mít 12 ks faktur na ČEZ ročně + 3 faktury za moje pidipodnikání na vedlejšku??

děkuju za odpověĎ

Offline

 

#2 2009-11-21 23:55:22

Zdena
Moderátorka

Re: Daňová evidence a FVE