Diskuze, otázky a odpovědi pro podnikání, živnosti, daně, pojištění, účetnictví, práci na Dohody
Nejste přihlášen(a)
Stránky: 1
Prosím o radu.
Jednatel platil věci ze svého (PHM, faktury, dobírky, apod.) v hotovosti, až se to vyšplhalo na dobrých 250.000,- Kč, které chybí v pokladně, protože jsou tam jen samé odečty. Aby seděla data, lze udělat vklad jednatele do pokladny (jako půjčku společnosti) k nějakému datu před výběry a tuto částku začít splácet z firemního účtu po částech na jednatelův účet? Půjčka je to samozřejmě bezúročná.
Firma nemá na účtě aktuálně volných 250.000,- Kč, které by mohla vložit do pokladny a z ní je vrátit jednateli.
Nebo jak tuto situaci řešit? Nebude to následně problém pro jednatele, že má najednou nedaněné částky zasílané z firemního účtu?
Díky.
Offline
Stránky: 1