Diskusní fórum Jak podnikat

Diskuze, otázky a odpovědi pro podnikání, živnosti, daně, pojištění, účetnictví, práci na Dohody

Nejste přihlášen(a)

Oznámení

Administrátorka diskusního fóra ani jeho moderátorka a členové se nehlásí jako příslušníci určitého stavu nebo povolání k odbornému výkonu, ani jinak nevystupují jako odborníci v tématech, která jsou předmětem diskuse. - Vše přehledně také na Jakpodnikat.cz



#1 2015-02-09 17:41:49

Jacob
Člen/ka

Přiznání k DPFO - OSVČ student a DPP

Dobrý den,

chtěl bych se přeptat. Jsem student a podnikám, zároveň v jednom měsící v roce měl malou brigádu na DPP za 3.000,-. Firma za mě odvedla daň, můžu si nyní v Přiznání zahrnout tyto příjmy a poté žádat navrácení daně? Přeplatek by mi vycházel, díky slevám.

Pokud ano, předpokládám, že z těchto dvou formulářů potřebuji první:
http://www.financnisprava.cz/assets/tis … 460_22.pdf
http://www.financnisprava.cz/assets/cs/ … 66-2_1.pdf

Ve firmě mi udělali druhý :D.

Předem děkuji za ujasnění

Jakub

Offline

 

#2 2015-02-09 17:57:29

Zdena
Moderátorka

Re: Přiznání k DPFO - OSVČ student a DPP

Druhý formulář, který firma vyplnila, je správný.  Příjem z potvrzení opíšete do ř. 31 a úhrn skutečně sražené daně vybírané srážkou do řádku 87a přiznání.

Offline

 

#3 2015-02-09 18:05:08

Jacob
Člen/ka

Re: Přiznání k DPFO - OSVČ student a DPP

Jé, tak to je super :). Děkuji moc za ujasnění :) ..

Offline

 

#4 2015-03-18 09:18:05

Jacob
Člen/ka

Re: Přiznání k DPFO - OSVČ student a DPP

Ještě mám k tomuto dotaz. To pak musím ty 3000 vykázat i v přehledech pro OSSZ a zdravotku? Děkuji :)

Offline

 

#5 2015-03-18 09:26:20

Zdena
Moderátorka

Re: Přiznání k DPFO - OSVČ student a DPP

Nevykazujte. Do přehledů dáváte jenom příjmy a výdaje (do přehledu pro OSSZ daňový základ), které souvisejí s Vaší samostatnou výdělečnou činností. Toto jsou příjmy ze závislé činnosti, které se v přehledech nevykazují.

Offline

 

#6 2015-03-18 09:27:51

Jacob
Člen/ka